hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس| بیش از 12 هزار خانوار از طرح توسعه روستایی بهره‌مند می‌شوند

فارس| بیش از 12 هزار خانوار از طرح توسعه روستایی بهره‌مند می‌شوند

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه روستایی در دهه فجر امسال، 12 هزار و 800 خانوار روستایی از مزایای اجرای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

عطاء الله زمانی با بیان اینکه در دهه فجر امسال طرح‌های توسعه روستایی با برخورداری از اعتبارات و تسهیلاتی معادل سه هزار و 451 میلیارد ریال در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد افزود: این طرح‌ها شامل طرح‌های ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی، طرح‌های بازسازی مناطق سانحه دیده از سیل و زلزله و بلایای طبیعی، طرح هادی روستایی و طرح بهسازی روستایی است که در همه مناطق استان فارس اجراشده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفت: برای اجرای طرح‌های بازسازی مناطق سانحه دیده از سیل و زلزله و حوادث در شهرستان‌های استان فارس 792 میلیارد و 542 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و به همین میزان اعتبارات ملی هزینه شده و سه هزار و 554 خانوار روستایی در مناطق مختلف استان از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

او ادامه داد: طرح‌های ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی نیز در دهه فجر امسال در همه شهرستان‌های استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد، برای اجرای این طرح‌ها 924 میلیارد و 888 میلیون ریال از محل تسهیلات اعطایی و به همین میزان از محل خودیاری اهالی روستاها هزینه شده و 5 هزار و 196 خانوار روستایی از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

زمانی اظهار داشت: 11 طرح بهسازی روستایی و سه طرح هادی روستایی نیز در 14 روستای استان فارس در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

او ادامه داد: طرح‌های بهسازی روستایی در 11 روستای استان فارس با 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبارات ملی و 10 میلیارد و 663 میلیون ریال اعتبارات استانی اجراشده است.

این مقام مسئول گفت: سه طرح هادی روستایی که با یک میلیارد ریال اعتبار استانی اجراشده است، دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

او افزود: 507 خانوار روستایی از مزایای طرح‌های هادی و سه هزار و 552 خانوار نیز از مزایای طرح‌های بهسازی بهره‌مند می‌شوند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد